måndag 9 december 2013

Tur att jag har så bra ordning på saker...

Vi försöker vara ordentliga och använda reflexer både på oss själva och på hundarna när det är mörkt. Att promenera här på vägen utan reflexer resulterar med största sannolikhet i att man blir påkörd och det är ju inte roligt. Yana och Freyja kan ha samma reflextäcken som de hade förra året.
Lexus täcke passade inte längre men jag tänkte att det inte gjorde så mycket eftersom jag visste att jag hade kvar ett större reflextäcke efter Toker. Jag utgick från att jag naturligtvis hade lagt undan täcket på en logisk plats. Den finns säkert på ett väldigt logiskt ställe men problemet är att jag inte vet var.
Hittar jag inte täcket under de närmaste dagarna så blir det till att köpa ett nytt för här är det mörkt på morgonen och kvällen

2 kommentarer:

  1. Jaså, det där bra stället. Ett sådant har jag hemma också, om jag bara visste var det är... jag har lagt några saker där och jag skulle behöva hitta dem. :-/ Hoppas du hittar täcket så att du slipper köpa nytt, det är typiskt så att man då genast hittar det saknade.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jakten på täcket går vidare. Så irriterande när jag vet att det finns någonstans

      Radera