torsdag 12 december 2013

Tortyren forsatte

Enligt Lexus i alla fall. Jag har fortfarande inte lyckats hitta reflextäcket men idag hittade jag däremot en klövjeväska som jag en gång i tiden köpte på Engelsons. Jag köpte den åt Toker så det var ett par år sedan. När jag hittade den beslutade jag mig för att Lexus skulle ha den på sig under en promenad. Han var lagom road av att få den på sig men när jag hade spänt fast den så brydde han sig inte ett dugg.
Idag var det bara en tom klövjeväska så att han skulle få känna på hur det kändes och det gick helt klart bra, hans känsla av att bli torterad varade bara medan jag satte fast den. Nästa gång blir det nog någon liten tyngd i.

2 kommentarer:

  1. Duktig pojke! (inte för att jag är förvånad)
    Han hatade när Tifa gick emot honom så att hennes väska stötte i honom. Han kunde inte förstå varför Tifa var bredare helt plötsligt. Det är skillnad på att bära själv och när en kompis gör det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är en duktig liten hund vilket naturligtvis måste bero på bra gener från Yuffie och uppfödare som har tagit så bra hand om honom.
      Det som förvånade mig var att han blev ovanligt trött efter promenaden så på något sätt var det ansträngande med en tom klövjeväska.

      Radera