torsdag 12 december 2013

Glad collie?

Eller kanske inte.
Selar som Lexus tidigare kunde ha har han växt ur och en som han skulle kunna ha roade sig Freyja med att bita sönder. Nu blir det av naturlig anledning inte så mycket spår här på vintern, dåligt med plogade ytor som det går att lägga spår på. Jag har ändå haft lite koll på Tradera om det skulle dyka upp någon vettig sele och det gjorde det. För någon dag sedan såg jag att det fanns en jägarens kombisele så jag lade bud och vann. Idag kom den och Lexus blev så glad över att få prova... Nu orkade jag inte bry mig om att spänna in den ordentligt så därför ser den ut att sitta lite illa. I framtiden någon gång dyker det säkert upp en bild när den är ordentligt inställd

1 kommentar:

  1. Han ser verkligen jätteglad ut över att posera med selen på. :lol: Uzie såg ut precis sådär när jag skulle ha henne att posera med sitt första täcke på, själva täcket hade hon inget emot men att stå stilla medan jag fipplade med kameran var värre. Tänk att påtagning av sele/väska/täcke kan vara såååå hemskt men när de väl är på så är det som om de inte finns längre och allt är som vanligt. Skönt att han fick reflexer ändå! :-)

    SvaraRadera