tisdag 17 december 2013

Så var det dags igen

Det finns inte många traditioner kring julen som jag upprätthåller men ett julkort med hundarna ser jag som ett måste. Nu delar inte hundarna riktigt min åsikt. Sannolikheten att alla tre fint ska stanna till bredvid varandra av en slump så att jag kan ta ett kort finns inte. Att få hundarna att sitta fint bredvid varandra utan att se ut som om de blir torterade är inte heller det helt lätt. Yana är den som oftast ser ut som sju svåra år när jag vill ta en bild på henne. Har lärt mig att mest fota henne när hon minst anar det.

Det här är en av de mindre lyckade bilderna på alla tre.
Det här blir inte årets julkort

4 kommentarer:

  1. *fnissar* Det är sååå frustrerande att försöka ta bilder på flera djur samtidigt, jag tycker att du gör ett bra jobb himla ofta ändå jag. :-)

    SvaraRadera
  2. Kanske inte årets julkort, men det är en riktigt stilig gosse du har! Ser ut att ha ett fint huvud.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har alltid tyckt att Lexus är fin men jag har ingen koll på hur någon ras ska se ut egentligen. Har de huvud,kropp och ben så tycker jag i stort sett att alla hundar är fina=) Därför är det alltid roligt när andra säger att Lexus är fin så tack

      Radera