lördag 28 december 2013

Sista chansen för halsbandet

Eftersom jag nu ägnar mig åt att rensa bort allt jag äger som bara samlar damm så hittar jag på lite saker som jag hade glömt bort. En av sakerna jag hittade på är halsbandet till en American Akita. Varför jag har ett sånt halsband går det att läsa här och här. 
Halsbandet är fint så det är synd att det bara ligger i en låda. Nu ska halsbandet få en till chans att hitta en ny ägare och lyckas jag inte med det så känns det som om det enda som återstår är att slänga det. Jag känner ingen som har en Akita och jag kommer aldrig att skaffa någon. Annons på halsbandet finns nu på tradera. Länk

2 kommentarer:

  1. Jag har en kompis som har AA, men han använder VGW-sele på sina tror jag tyvärr. Jag visar honom länken till Tradera i alla fall. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Skulle vara tråkigt att bara slänga halsbandet

      Radera