söndag 27 januari 2013

Som en döv och blind hund

Mitt tålamod testas rätt bra nu får jag erkänna. Lexus påminner väldigt mycket om en döv och blind hund. Han är helt i sin egen värld och att gå fint i koppel är i stort sett omöjligt.
Efter att ha promenerat i närmare två timmar med hundarna så är jag övertygad om att jag är den som är tröttast. Sambon gick med Yana och Freyja så jag hade bara Lexus att koncentrera mig på och det var mer än nog.
Freyja

Yana
Nu borde det inte vara allt för många dagar kvar av Freyjas löp och det blir skönt när löpet är över. Att det inte är helt lätt för Lexus att dela hem med löptik har jag förståelse för och även om han är rätt spattig och jobbig så tycker jag att han ändå hanterar det bra.

4 kommentarer:

  1. VA!!! Du menar att Lexus ska lyssna och titta på dig?? Han är ju upptagen med annat förstår du väl??

    Skämtar bara, tur att det går över och blir bättre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade det varit ett konstant tillstånd skulle jag fort bli gråhårig=)

      Radera