onsdag 30 januari 2013

Nä nu skiter jag i det här

Och vad har enbär med lite snö på sig att göra med den rubriken? Inte ett jävla dugg men jag hoppas att någon slösade några sekunder med att fundera. Det som jag skiter i är Lexus öron, vill dem stå rakt upp så får de göra det. Tippöron är bara viktigt när det gäller utställning. Även om Lexus skulle se "perfekt" ut med tippöron så kommer han aldrig att få några utställningstitlar. Anledningen till det är att jag aldrig kommer att åka runt på utställningar. Jag har uppriktigt sagt svårt att tänka mig något mer meningslöst än utställningar. Exteriörbeskrivningar ser jag ett syfte med men inte utställningar.
Pälsbollen är fin oavsett hur öronen ser ut. Han har helt klart gått ner några hekto sedan Freyja började löpa fast han får mer mat. Jag gjorde ett försök att mäta honom för någon dag sedan, hur korrekt det blev vet jag inte riktigt men jag fick det till ca 59 i mankhöjd.
Jag brukar inte alls gilla bilder när snön är så pass överexponerad som den är på bilden där Lexus står. Vad det är med bilden som gör att jag gillar den vet jag inte men jag tycker om den

2 kommentarer:

  1. Du vet ju vad han brås på när det gäller öronen. Yuffies öron är ju ett kapitel för sig och helt omöjliga att få en tipp på. Jag bara önskar att både Lexus och Rocksea blir godkända på exteriörbeskrivningen. Då är jag helnöjd.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska nog inte bli några problem. Kunde Toker med sina öron som stod rakt upp och sin "något" högt burna svans bli godkänd så kan jag inte se att Lexus inte skulle bli godkänd. Ena örat har tyngden trillat bort på och den är fortfarande lite tippad även om örat stundtals står upp.

      Radera