måndag 27 augusti 2012

Det var segt

Oj vad det var kämpigt att få igång hjärnan igen. Jag skulle önska att alla högskolor/universitet skulle kunna enas om en plattform. Den jag ska lära mig den här gången är helt klart den bökigaste som jag har stött på. I vanlig ordning så var även en hel del länkar till material som ska läsas felaktiga så jag sökte en bra stund i olika databaser utan att hitta. När jag var som mest frustrerad beslutade jag mig för en promenad. Jag tänkte att det skulle bli en kort promenad.
Här hade jag tänkt promenera men jag lyckades förtränga att det har regnat mycket den senaste tiden. När det har regnat mycket så går det inte att gå på en del ställen för allt hamnar under vatten. Lösningen blev att klättra upp på eggen och promenera där. Nu var det många år sedan som jag promenerade där så det var trevligt.
Enda nackdelen att promenera där är att det rakt ner på ena sidan är vägen som går genom byn. Lexus fick finna sig i att gå i koppel till vi kom ner igen.
Glädjen att sen få vara lös en stund var stor.
Nu gick det inte direkt bättre att plugga när vi hade kommit hem men jag kommer snart in i det igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar