torsdag 4 april 2013

Nordic lenses ett riktigt skitföretag

I slutet av januari beställde jag linser från nordic lenses och det visar det sig att jag fortfarande bittert får ångra. Här går det att läsa om problemen som har varit del 1 och del 2. Mitt nyväckta hat för nordic lenses beror på att det i dag låg ett krav från dem i brevlådan. Det verkar som om det jävla skitföretaget har lyckats missa att linserna är betalda. Med tanke på att jag hade en lång mail konversation med dem tidigare när de klantade sig så trodde jag att de hade koll på att det var betalt. Nu hotar det trevliga företaget med att lämna fakturan till Intrum Justitia. Jag har en viss förståelse för att det inte går att komma i kontakt med nordic lenses via telefon för jag gissar att det finns fler väldigt missnöjda kunder. Jag har givetvis skickat ett trevligt mail där jag ifrågasätter vilket jävla dåligt företag det är och förklarar att jag förväntar mig att de tar bort kravet på mig. Fulast av allt är att de skrev ut kravet 28/3 och efter det har man 7 dagar på sig att betala och sen går det till Intrum Justitia. Jag blir inte förvånad med andra ord om det redan har hamnat där

1 kommentar: