måndag 21 maj 2012

Bättre sent än aldrig

Maskrosor glädjer mig för jag ser dem som ett bevis på att det har blivit lite varmare. Det var meningen att Lexus skulle ha blivit vaccinerad förra veckan när han var 12v men det blev gjort idag istället. Jag passade på att väga honom hos veterinären och han har gått upp lite i vikt, nu väger han 7.7kg. Han är i lagom hull enligt mig och om han inte hade varit det skulle jag ha fått höra det av veterinären.
 Ett stycke galen collie valp på 13v. Nu hoppas jag att båda öronen beslutar sig gemensamt för hur de ska vara. Ett öra som står rakt upp och ett som är tippat kommer nog att se ganska roligt ut.
tumblr tracker

2 kommentarer:

  1. :) Nu är det lite Shakira stuk över öronen.

    SvaraRadera
  2. Hoho ! Vilka klumpar "mina" valpar måste vara då :P 14 v och ligger mellan 9-11 kg.
    Tror Lexus är mer normal i storleken.
    Och givetvis metallen i munnen ;)
    Får se vilka sorts öron grabben får då, ett av varje kanske fastnar där nu :P

    SvaraRadera