tisdag 16 april 2013

Fortsättning nordic lenses (skitföretag)

I slutet av förra veckan mailade jag in bevisen jag har för att linserna betalades i januari till inkassobolaget. I dag fick jag svar från dem att de skickar vidare mina bevis till Nordic lenses och att ärendet ligger vilande till idiotföretaget Nordic lenses svarar. Den intressanta frågan är nu om det finns någon tillräckligt begåvad på Nordic lenses som kommer att inse att jag inte är skyldig dem ett öre och att jag förtjänar en ursäkt. Rent krasst tror jag då inte det. Bevisen jag har mailat in är då en skärmdump från mitt bankkonto var det framgår att en summa drogs av nordic lenses i januari och det roligaste beviset är en mail konversation med en anställd på nordic lenses. Eftersom jag aldrig fick mina linser inom den utlovade leveranstiden mailade jag till nordic lenses. Det visade sig då att de hade missat min order och jag fick skicka in en skärmdump från mitt bankkonto så att de kunde se att pengar hade dragits... I mail konversationen har då den anställda skrivit att de hittade betalningen från mig. Får se om det duger för nordic lenses...

Handla inte av dem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar