söndag 22 februari 2015

Söndag


Yana kom inte med på någon bild idag heller men hon var med ut och skuttade runt lite. Måste försöka komma ihåg att ringa veterinären under de närmaste dagarna och boka tid för vaccinering av Lexus. Jag funderar även på att ta och röntga om hans armbågar. Inte för att jag har någon förhoppning om att han kommer att få ua nu utan för att jag vill se om armbågen han fick en etta på har blivit sämre eller om den är oförändrad. Jag har inte sett något på hans rörelsemönster som tyder på att armbågen blivit sämre utan det är bara för att jag själv vill veta. Om armbågen blivit sämre så kommer inget i Lexus vardag att bli förändrat, han kommer få fortsätta springa runt som en galning eftersom det gör honom lycklig. Däremot så kommer jag att bli ännu mer försiktig med all träning som sliter på armbågarna.

1 kommentar:

  1. Jag förstår att du vill veta, det hade jag också. Jag tycker att du tänker helt rätt, en hund måste få vara lycklig och inte bara existera. Jag hoppas att armbågen är oförändrad såklart, håller tummarna.

    SvaraRadera