fredag 20 februari 2015

Drakarna 3 år

Idag blir Lexus tre år och det finns fortfarande saker som jag inte riktigt är säker på när det gäller honom. En av de sakerna är att jag inte än har lyckats lista ut om han är väldigt smart eller lite puckad. Hans liv har inte direkt blivit som jag har tänkt mig och det beror enbart på mig. Hade han hamnat hos en frisk person så är jag övertygad om att han vid det här laget hade haft ett par titlar. Nu verkar Lexus inte direkt vara upprörd över att han inte har några titlar än utan det viktigaste för honom är att njuta av livet. Enligt Lexus så är det viktigaste i livet att få springa, bli aktiverad och få magen kliad.

3 kommentarer:

  1. Grattis älskade Lexus! Lite sent men det gör nog inget. Ge din matte en stor kram från mig.

    SvaraRadera
  2. Grattis Lexus! Jag har ju aldrig träffat honom men han verkar vara en härlig hund med en fantastisk glädje och han verkar trivas helt utan titlar också. Kram på er!

    SvaraRadera