fredag 26 augusti 2011

Lyckades inte hitta lutande trädet

Jag beslutade mig för en promenad i en del av skogen som jag inte har promenerat i på ett par år. Med min förra hund gick jag där rätt ofta och jag lärde mig att hitta där tack vare en del olika saker i naturen. När jag kom till ett träd som var på väg att falla så gällde det att ta till höger för att slippa promenera var det är väldigt blött och lerigt. Det visade sig att det inte längre riktigt ser ut som det gjorde för ett par år sedan. En del träd var avverkade och det lutande trädet var borta. Inte helt otippat så resulterade det i att jag och Toker hamnade i det blöta och leriga. Sen lyckades vi även hamna i hallonsnår och Toker tyckte bara att det var roligt. Han fick skutta runt och njuta av livet och trivdes. Innan jag gick hemifrån funderade jag på om jag skulle ta med mig systemkameran man beslutade mig för min kompakta kamera istället. Bilderna blir inte lika bra men det är smidigt att kunna ha kameran i fickan när man klafsar runt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar