tisdag 7 oktober 2014

Dags att bli upprörd igen

Nu var det bara en som blev upprörd i och för sig.Vi andra ser inte riktigt någon mening med att bli upprörda av en grävmaskin.

Lexus är lite speciell. Yana och Freyja skuttade på ovanligt mycket för att vara dem och det är alltid kul att se.
När det gäller mig upptäcktes det att jag även har/hade vitaminbrist och det har påverkat min ork. Nu äter jag vitamintabletter och på bara ett par dagar så har jag märkt att jag har fått mer energi. Jag har långt ifrån normal energi och ork men jag orkar nu vara vaken mer än 4 timmar i sträck och det är ett framsteg.

2 kommentarer:

  1. Knas-Lexus. *fnissar*
    Vad skönt att de kom på att det var något galet med dina vitaminnivåer och att det delvis var så lättåtgärdat. Heja vitamintabletter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var skönt att veta att min trötthet till viss del i alla fall beror på vitaminbrist. Allt som är lätt att åtgärda är okej:-)

      Radera