måndag 25 mars 2013

Lite träning

Det har som sagt blivit väldigt dåligt med träning den senaste tiden. Ett kort litet pass blev det på fm, det märktes att det var lite för länge sedan som vi tränade. Lexus ger jag godkänt, jag däremot måste få tillbaka lite energi snart.
Om någon ägnar tid åt att fundera över mina vackra kläder så har jag bara en sak att säga. Var glada över att jag inte är lättklädd. Det är väldigt skönt att ha lite plats i källaren att träna på och väggen jag går mot sitter det speglar på. När energin återvänder så kommer det även att bli speglar på dörren bakom ryggen på mig

7 kommentarer:

  1. Det ser jättefint ut! Aningen avis på träningsutrymmet. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. På sikt kommer det nog att bli ett godkänt fritt följ. Det är riktigt skönt att ha lite plats i källaren och en fördel med heltäckningsmatta så han inte glider runt.

      Radera
  2. Åsa med kortisar25 mars 2013 kl. 18:59

    Ser ut som en bra start!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Nu är det upp till mig att bevara Lexus glädje så ska det allt på sikt gå bra på tävling

      Radera
    2. Åsa med kortisar26 mars 2013 kl. 16:15

      Låter klokt! Viktigt att behålla glädje och intensitet för kontakten och de riktigt höga poängen :)

      Radera
  3. Bra jobbat Carro det ser riktigt snyggt ut. Jag menar inte kläderna utan ert samarbete och Lexus fina kontakt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hade du tyckt att kläderna var snygga skulle jag bli oroad=)Lexus är duktig och det är så roligt att träna en hund som tycker att det är roligt.

      Radera