måndag 25 mars 2013

Lexus och jag har nog inte samma musiksmak

Ekorrspår och skogsharespår tilltalar mig. Som med allt annat slösar jag inte tid på att fundera varför det är så utan nöjer mig med att konstatera att det är så det är. I dag blev det min gamla kompaktkamera som fick följa med på promenad. Djuren i skogen var lite nerviga vilket jag har full förståelse för. Antingen så är Dalarna under anfall eller så är det någon militärövning för det har varit militärflyg som svischar förbi hela fm.
Väl hemma igen hittade jag ett kuvert till mig i brevlådan. Innehållet var ovanligt trevligt. Tack!
Givetvis blev jag tvingad att börja lyssna på en gång. Första låten fick Lexus att börja skälla men nu verkar han ha vant sig. Illa av mig att ha missat att vänja honom vid depeche mode

1 kommentar: