onsdag 27 februari 2013

Det finns bra företag

I november köpte jag ett par stövlar från Engelson. Riktigt bekväma, varma och gav ett bra grepp på is och snö, bra stövlar helt enkelt. Jag har promenerat en hel del i dem och för någon vecka sedan så gick jag i en vattenpöl och kände att ena foten blev blöt. När jag kom hem tittade jag på stöveln och kunde konstatera att det var en stor spricka i ena stövelns sula. Första tanken var att slänga dem men sen beslutade jag mig för att göra en reklamation eftersom jag gillade stövlarna. I måndags skickades stövlarna tillbaka till engelson och idag kom det ett nytt par. Fantastiskt snabbt och det imponerar på mig. Nu hoppas jag att mina nya stövlar håller längre tid.

2 kommentarer:

  1. Låter som ett företag man kan köpa skor och stövlar av. För saker händer och då är det mer en fråga om hur man blir behandlad än vad som hänt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut. När det blir problem märker man vilka företag som är bra

      Radera