torsdag 12 november 2020

Trodde att det var en faktura

 Igår låg det ett kuvert från Mjönäs djurklinik i brevlådan. Jag tänkte att det var en konstig storlek på ett kuvert för att vara en faktura. Så kanske var det ett besked om att Lexus aska nu fanns för avhämtning. Det kändes inte heller helt logiskt eftersom det har gått så kort tid. Båda mina gissningar var fel, det var ett kort med den här texten.

Väldigt rart måste jag säga att det är att de skickar ut kort.

Det är väldigt tomt utan Lexus och jag tänker fortfarande att han ska ligga i hallen eller någon av sofforna när jag kommer in men det gör han inte. Att vara ute och gå utan ett koppel i handen eller en hund att hålla koll på känns väldigt fel, sambon har Freyjas koppel i handen. Väldigt mycket helt enkelt som känns fel

1 kommentar: