torsdag 26 november 2020

Några km i koppel och några km lös

 Solen visade sig äntligen och då är det bara att passa på och ta en längre promenad. Freyja verkade också uppskatta att slippa promenera i ett evigt gråväder. 


Lexus aska har inte än kommit hem och jag vet fortfarande inte om försäkringen kommer att gå in och ta det som är kvar att betala till Mjönäs (eller om försäkringen redan betalat). Nu har jag pengar så jag kan betala om inte försäkringen tar det men med tanke på alla tusenlappar försäkringen kostat genom åren så tycker jag allt att försäkringsbolaget ska betala det.

Att skaffa en ny hund känns fortfarande otänkbart men att aldrig mer ha hund känns också otänkbart så får se hur det blir i framtiden. Min sambo är övertygad om att jag kommer att skaffa en ny hund på sikt men att jag inte kommer ha någon mer collie. Framtiden får helt enkelt utvisa hur det blir


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar