torsdag 15 november 2018

Tre hundar och två människor

Är antalet som gav sig ut på promenad idag. Jag, sambon, våra hundar och Siri. Vädret är fortfarande grått och tråkigt men bara man tar sig ut så går det an. Det tråkigaste med vädret är att jag måste fota på högt ISO och då blir det onödigt brus i bilderna. Promenaden i dag gick längs älven och mängden vatten har ökat ordentligt den senaste tiden.
 Det är en trevlig promenadsträcka och växelvis vandrar man bland träd
och sedan öppnar det upp sig och det går att spana.
Jag gick med bara Siri i dag och sambon gick med våra.
Lexus päls har vuxit ytterligare lite så han är redo för vintern. Freyjas päls växer däremot inte ut, har svårt att tänka mig hur lustig en långhårig eller strävhårig bayrare skulle se ut. Det blev en trevlig promenad och våra hundar verkar vara rätt nöjda nu och jag hoppas att även Siri är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar