söndag 18 november 2018

Lite för sent och vad jag köpte för pengarna

Det var ett kanonfint ljus ute på fm och jag såg fram emot att fota i det. Nu ville inte ljuset alls samarbeta utan det var i stort sett borta när vi tog oss ut. Så nu är det upp till betraktaren att tänka sig ett mer guldaktigt ljus i fotona.

Jag såg ett rådjur skymta förbi på promenaden en det var allt i djurväg som syntes till.
För ett tag sedan så fyllde jag år och jag fick då pengar av mina föräldrar och av Footway fick jag en rabattkod. Jag brukar handla skor på Footway för att det oftast är bra priser där och skorna kommer fort. Nu lät det onekligen som reklam men jag har inte något samarbete med dem eller något annat företag för den delen. Med rabattkoden och pengarna jag fick räckte det nästan till de här, jag fick betala några tior
Både jag och sambon har haft/har walkingskor från polecat och de har hållit bra så jag kände att det var vettigt att även satsa på ett par dubbskor i det märket. Icebug har jag haft ett par av och de har hållit i två-tre vintrar men nu är det hål rätt in i ena skon. Sambon har däremot haft otur med Icebug, hans första par höll inte ens en vinter och de reklamerade han. På våren fick han då ett nytt par istället för de reklamerade. Det paret bodde i en garderob till det blev vinter igen och det paret höll inte heller hela vintern. Med tanke på priset för Icebug så kände inte jag för att chansa på ett nytt par. Polecat är bra mycket billigare och nu håller jag tummarna för att de här skorna kommer att hålla.


Om det här hade varit ett samarbete med Polecat eller Footway kan jag garantera att jag hade ansträngt mig mer för att få snygga bilder på skorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar