fredag 6 juli 2018

Vad är det för blomma?

Jag lyckades få hundarna att posera på en bild!

Tre sekunder senare tröttnade Freyja och gick iväg.
Hjortronen börjar bli mogna och Freyja passade på att äta.
Jag åt i vanlig ordning ett hjortron och konstaterade att de fortfarande är äckliga.Lite som att äta smaksatt grus och det klarar jag mig bra utan
Nu kommer vi till frågan i rubriken. Hade jag tänkt till så skulle jag ha tagit någon bättre bild men det var fjärilen jag tänkte fota. Sedan kom jag på att det skulle vara kul att veta vad blomman heter.

4 kommentarer:

  1. Grattis till den fina bilden på de två fyrbenta vännerna. Händer inte så ofta. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Det är nog en gång per år som Freyja ställer upp på att posera=)

      Radera
  2. Men vilken skum blomma! Ovanlig färgsättning, liksom monokrom, men jättefin! En sådan har jag aldrig sett, undrar också vad det kan vara?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har försökt googla men än har jag inte hittat vad det är. Fjärilarna älskade blommorna

      Radera