torsdag 29 mars 2018

Blir det för jobbigt vänder jag

Det är tanken jag alltid har när jag kommer på att jag ska ta en promenad på något ställe var det är jobbigt att gå. Innerst inne vet jag dock att jag aldrig skulle vända för har jag fått för mig att jag ska gå på ett ställe så gör jag det även om jag ska krypa för att ta mig fram. Idag tänkte jag att det var dags för en promenad vid ån. Att ingen hade gått där innan var jag på det klara med för det är inte så många som ser det som ett nöje att sjunka ner till knäna i snö. Jag gissade att det var 0.1% chans att snön skulle hålla för min tyngd och det var nog en korrekt gissning. Hundarna som väger lite mindre gick det bättre för.

Jag kan avslöja att det var väldigt jobbigt men vi tog oss runt. Hundarna var inte så pigga på att vara med på bild.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar