tisdag 29 mars 2011

Väntar på vår och det går inte att missa när Freyja är hungrig

Så här ser det ut på uppfarten och nu väntar jag bara på att det ska försvinna någon gång. Som det är nu är det lite av en utmaning att ta sig fram och att träna lydnad är det ingen idé att tänka på.
Freyjas matintresse är det inget fel på. Jag har inte varit med om någon valp som är så matglad som hon är. Det här med att vänta en stund medan maten blötläggs är hon inte så förtjust i. Så fort det inte är något som passar den lilla damen så börjar hon även att skälla. Det är mycket fart och åsikter i den lilla kroppen.

1 kommentar:

  1. Men vilken liten sötnos :)

    Tack för kommentaren på min blogg! Ja, jag föredrar verkligen en hund som kanske inte är så snygg men som fungerar bra som HUND. I mina ögon är det det absolut viktigaste. Det känns som att prioriteringarna har blivit lite galna här och där. Gillar förresten verkligen din Toker :)
    /Jenny

    SvaraRadera