onsdag 23 mars 2011

Äntligen tagit itu med det

Jag har velat lite fram och tillbaka hur jag ska göra med Toker och exteriörbeskrivning. En del dagar tänker jag att det bara är slöseri med pengar med tanke på att det är lika troligt att Toker blir godkänd som att jag vinner en miljon. Toker är den finaste korthårs collien i mina ögon men jag är fullt medveten om att varken hans öron eller svans är "korrekta". Efter en hel del velande så har jag nu skickat iväg ett mail till utställningsansvarig på Gagnef-Floda brukshundklubb med frågan om det går att göra en exteriörbeskrivning där 14 maj. Nu är det bara att vänta och se vad svaret blir

3 kommentarer:

  1. Klart du ska prova. Kajs bror som har ståndöron och spetssvans blev godkänd, så jag har svårt att tro att Toker inte skulle bli godkänd! :D

    SvaraRadera
  2. Jag är i samma val och kval om jag ska ställa ut Kiros. Det lutar åt att det blir en utställning för hans del i maj.

    SvaraRadera
  3. Julia: Det finns hopp alltså


    Åsa Skulle vara kul om ni väljer samma utställning

    SvaraRadera