fredag 4 mars 2011

Tidig morgon

I morse var det väckning runt 4 och 5 gav sig sambon i väg mot Norge. Att jag inte följer med och hämtar valpen finns det en par anledningar till.
En är att jag inte kan vara tyst, jag hade helt klart lagt mig i valet av valp och det vill jag inte.
En annan anledning är att om jag hade följt med hade Toker och Yana blivit tvingade att följa  med. Det i sig låter inte så jobbigt men vägarna i Norge är dåliga och dåliga vägar innebär för Yana att hon ska få springa i skogen. Jag kan tänka mig många saker som är roligare än att behöva lyssna på en bayrare som piper i ett par timmar av förväntan.
Sambon med valp kommer att komma hem i morgon eller på söndag så jag får vänta ett tag till med att klappa en liten rynkig valp

2 kommentarer:

  1. Så spännande med valp i huset :) Hoppas han väljer rätt :)

    SvaraRadera
  2. Det ska bli kul att träffa nytillskottet nästa gång vi ses. Lycka till med den lilla!

    SvaraRadera