onsdag 14 juni 2023

Tråkiga bilresor och tråkiga dagar

 

Och det är bara mitt fel. Jag fick problem med ett öga förra veckan. Naivt nog trodde jag att det var något enkelt som vårdcentralen kunde lösa. Så bra var det inte utan det blev remiss till ögonkliniken/avdelning i Falun. 13 mil enkel väg med valp som spyr ner sig... Nu räckte det inte heller med ett besök utan vi har varit till Falun även idag. Mitt öga är fortfarande inte bra men bättre i alla fall. Tråkiga dagar kommer sig av att jag har varit extremt ljuskänslig, inte roligt att vara utomhus då. På kvällarna har det varit galet med mygg så att vara ute så har inte heller fungerat. 

Jag har dåligt samvete för att Vilde inte har fått vara ute så mycket och inte heller fått så mycket aktivering/lek som jag hade önskat. Det gäller bara att komma ihåg att någon/några veckor med mindre av allt kommer hända fler gånger och det finns inget att göra åt det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar