fredag 28 augusti 2020

Som det brukar bli

 Jag vet egentligen inte varför jag envisas med att försöka få hundarna att posera fint för foton för det blir aldrig bra. I dag hade ingen av dem någon lust alls att vara med på bild. 


Enda sättet att få dugliga bilder är att ta bilder när de inte är förberedda på det.


Som synes så hänger Lexus med än och det hoppas jag att han gör ett bra tag till. Han har inte haft någon tydlig hälta på ett bra tag men han rör sig inte rent. Om/när det blir värre igen så blir det nog slutet. Den dagen den sorgen och så länge som det är som det är nu så ser jag ingen anledning till att göra något. (Han tål alltså inte smärtstillande/antiinflammatoriskt om någon nu läser här för första gången)

2 kommentarer:

  1. Oj vad jag har missat grejer under tiden jag varit så dålig på att läsa bloggar. Hoppas att Lexua hänger i, jobbigt med urinläckage men positivt att medicineringen funkade förra gången.

    SvaraRadera
  2. Jag är glad att han är så pass mycket bättre nu än han var för några månader sedan.

    SvaraRadera