onsdag 24 juni 2020

Den fungerar

Senaste gången när jag beställde hundmat såg jag att de sålde något som heter Canosept tandvårdsspray för hundar.

Någon större tilltro att det skulle fungera att spraya hundarna i munnen en gång per dag och att de då skulle bli av med tandsten hade jag inte. Vi har tidigare provat plaqueoff utan någon förbättring alls så jag är alltid skeptisk till olika mirakelpreparat. Nu ångrar jag att jag inte tog en före bild på bägge hundarna så att jag hade kunnat visa vilken stor skillnad det har blivit. Bägge hundarna har blivit av med det mesta av tandstenen och tänderna är avsevärt mycket vitare. Nu ser det så pass bra ut i deras munnar så de senaste dagarna har jag gått över till att använda sprayen varannan dag istället. Det är nu ca 3v sedan vi började med den här och förbättring syntes efter några dagar.

2 kommentarer:

  1. Den där köpte jag också. Fungerar fantastiskt bra!

    SvaraRadera
  2. Det måste vara smidigt för er som har många hundar

    SvaraRadera