söndag 12 maj 2019

Förstår honom

Lexus hade inte någon lust att ställa upp på någon bild i dag och jag kan inte klandra honom för jag har tjatat rätt bra på både Lexus och Freyja.
Mitt tjat har låtit så här när vi har varit i trädgården
-Kliv inte på scillan
-Mosa inte kungsängsliljorna.
-Klampa inte på tigerliljorna osv
Varför jag nämner namnet på blommorna som de är på väg att mosa vet jag inte riktigt. Jag tror inte att de bryr sig nämnvärt om vad det gröna kallas för som de kliver på. Nu kan jag inte heller klandra hundarna för att blommorna blir mosade eftersom de här blommorna är planterade lite överallt och inte i rabatter. Jag tog itu med att skapa växtstöd åt pionerna som även skyddar mot hundarna så de lär klara sig i alla fall.
Jag passade även på att ta en bild på en av kungsängsliljorna som snart kommer att blomma, lika bra att ha en bild om den blir mosad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar