måndag 14 januari 2019

Ett problem

Problemet i det här fallet sitter i mitt huvud och rör i stort sett alla andra hundägare. Jag litar på några enstaka hundägare i byn att de har koll på sina hundar men det är många som jag har noll förtroende för. Det är ett resultat av att Lexus blivit attackerad två gånger av hundar i byn och tyvärr har jag inte kommit över det helt. Lexus litar inte helt på andra hundar längre och det gör inte jag heller. Nu är det tur att vi inte kommer att tävla för min och Lexus misstro mot andra hundar/ägare skulle vara ett stort hinder att övervinna. Tidigare kunde jag mest konstatera att någon hund/ägare inte verkade vettig och så var det bra med det. Nu gör det däremot mig spänd och redo att sparka hunden om den kommer rusande. Jag tycker att det är skittråkigt att det har blivit så här men jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det för idiot hundägare kommer det alltid att finnas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar