måndag 8 oktober 2018

En liten besparing

Msm och glukosamin är på upphällning och jag har tänkt i flera dagar att jag skulle ta och beställa nytt. Sist handlade jag djurapotekets sorter men jag tyckte inte att de var lika bra som Emin eller så är det bara inbillning. Jag tycker att det är svårt att jämföra effekten med tanke på att det ändå krävs en tids användning för att få effekt. Givetvis kan det även vara så att Lexus blivit ännu sämre. Det jag tänkte komma till är att jag kollade priserna på Börjes, handlar en del där eftersom det är billigt. Nu hade jag tur för de hade 15% på tillskott till hästar. Jag skiter fullständigt i om det står hund eller häst på förpackningen och nu köpte jag 500g msm från Emin för mindre än vad jag betalade för 120g msm från djurapoteket. Varje krona som sparas är en bra krona

1 kommentar:

  1. Det är exakt samma innehåll, förpackningarna är större för hästar av naturliga skäl. Köp alltid hästförpackningar om det finns. Vill också rekommendera nyponpulver, jag tyckte att det gjorde skillnad på Uzie och det finns billiga sorter.

    SvaraRadera