onsdag 18 april 2018

Vår

är snö som man sjunker ner i.


Snö som blivit till vatten
Och årets första tussilago
Jag har funderat lite över om Lexus ska få en sommarfrisyr även i år och jag kan inte se några nackdelar med det. Det lutar helt enkelt åt att han kommer att bli kortklippt igen om ett tag. Lite orolig bara över hur han kommer se ut i år som kortklippt för under den här vintern har han tappat mycket muskler. Det i sig är inte konstigt eftersom vi inte har kunnat gå på platser var hundarna kan vara lösa

2 kommentarer:

  1. Du kanske får muskla på honom lite innan du klipper, om du oroar dig för vad folk ska tycka alltså. _Du_ vet ju vad det beror på men andra gör det inte och folk har så mycket åsikter om saker de inte begriper sig på. Det låter bra att klippa ner honom både för hans och din skull, det blir så mycket mindre städning med kortare frisyr. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror inte att någon bortsett från mig ens skulle tänka på att han har tappat muskler, det sitter nog mest i mitt huvud att det skulle synas tydligt. Städning är aldrig kul=)

      Radera