lördag 20 januari 2018

Dagens djur

När jag spanade ut genom fönstret i morse noterade jag en ny mörk hög bredvid en bunt träd. Vid det här laget så har jag lärt mig att det inte spontant blir stora mörka högar i naturen utan att det oftast är en älg. Efter en stund reste älgen på sig och nästa gång som jag spanade ut så var det två älgar som stod bredvid varandra. Det var fortfarande väldigt mörkt ute men jag gick ändå ut i trädgården med kameran. När jag hade tagit mig ut så hade ena älgen lagt sig så det var bara en som fortfarande stod upp. Bilden är inte alls bra för det var mörkt ute men tittar man noga så går det att se att det ligger en älg bredvid den som står.
Efter en stund var det dags för morgonpromenaden och kameran fick följa med. En ekorre fastnade på bild.
På dagen så fastnade två hundar på bild.
Om jag ska vara petig så är det mest en bild på Freyja men Lexus syns lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar