lördag 28 november 2015

För ett år sedan

såg det ut så här.
Så ser det inte ut nu, det finns inget vitt på marken. Att det blev en bild från ett år sedan i det här inlägget beror på att jag inte har fotat något. Inte så sugen på att fota när det regnar och bara är tråkigt ute. Freyja är oförskämt pigg, jag hade då inte varit så pigg om någon hade karvat i min buk. Då hade jag mest varit stilla och gnällt. Tur att Freyja inte är som mig i det fallet. Hon tycker att hon ska få följa med ut på ordentliga promenader men det får hon inte. Än så får hon nöja sig med lite kortare promenader och ta det lugnt.

3 kommentarer:

  1. Skönt att Freyja läker bra och är pigg, det är lite synd att man inte kan förklara att det är för deras eget bästa man håller dem i stillhet. Hon får ta igen det sedan när stygnen är tagna. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag fotar inte heller nu. Dysterväder. Eller, det kom blötsnö, som frös, som nu tinar.

    SvaraRadera