söndag 20 april 2014

Att döda små ulliga djur

Man skulle kunna tro att det är min nya hobby om man tittar i trädgården.

Nu är det en bit kvar innan jag blir så galen. Anledningen till pälsen är att Lexus fäller och det känns lite vettigare att försöka borsta ur det mesta ute.
Det märks att hundarna är glada över att kunna vara ute i trädgården igen och lata sig.
Att sola är en viktig syssla om man är en bayrare. Freyja ställde upp på en bild värre var det med Yana.
Hon ville inte alls bli fotad och flyttade sig så fort jag hade chansen att ta en vettig bild. Lexus hade däremot inget emot att bli fotad.
Bilden blev som synes lite överexponerad och så blir det ibland.

2 kommentarer:

  1. Säg som det är, du är en djurplågare som sliter pälsen av din hund. :D Jag minns fortfarande hur det var med min första hund Oliver, ibland kunde man samla ihop en plastkasse med hår när man borstat honom. Never again!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Frågar man Lexus så är jag nog en djurplågare. Att vara stilla medan jag borstar och kammar är inte en höjdare. Mycket päls blir det

      Radera