måndag 31 januari 2011

Var byn slutar/börjar

Valet för dagen var att antingen promenera på ängen var en älg höll till eller ta en promenad på vägen. Eftersom Toker är något mer förtjust i älg än vad jag är fick det bli en promenad på vägen. I dag lyckades vi ta oss till slutet/början på byn och han hade mycket energi kvar när jag beslutade att vi skulle vända. Han har piggnat på sig ordentligt nu och om ett par dagar hoppas jag att han kan börja äta ordentligt igen så att han inte tappar ännu mer i vikt

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att det går framåt med sjuklingen. Han verkar ha lite otur Toker. Nu får han ta och krya på sig ordentligt.

    / Susanne med Bea och Zally

    SvaraRadera
  2. Ja det här med magen tycker jag att han hade kunnat slippa. När det kommer till andra småskador så tänker jag på vad veterinären här sa åt mig. Han förklarade helt enkelt att om man har en aktiv hund så blir det skador ibland och det kan man inte göra något åt. Hade jag rusat runt som Toker gör så skulle jag vara gipsad större delen av året=)

    SvaraRadera