fredag 27 september 2024

Skor

 Skor har oftast en förmåga att bli utslitna rätt ofta när jag har hund. Inte för att hundarna gnager på mina skor utan för att jag rör mig mer när jag har hund. Eftersom jag inte har obegränsat med pengar är 1000 kr max vad jag kan lägga på ett par vattentåliga/täta kängor. Jag har behövt nya kängor rätt länge och när jag fick pengar började jag leta efter några vettiga skor. Valet föll på Helly hansen roamfree hiking boots som var på 50% rea vilket gjorde att de kostade 1050.


Nu håller jag tummarna för att de kommer att hålla ett tag. Jag får givetvis inte betalt för att skriva om kängorna även om det hade varit trevligt. Än så har jag bara haft kängorna på två promenader så någon åsikt om kvaliten har jag inte än. Greppet är helt okej på blöta trädrötter och grenar och jag blev inte blöt om fötterna under en promenad i blött halvhögt gräs. Jag får göra en uppdatering om en månad eller något

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar