torsdag 15 april 2021

Det finns tre sätt

 Det finns tre sätt att göra saker på

  • Mitt sätt
  • Det mest effektiva sättet
  • Alla andra sätt
Kanske inte så svårt att räkna ut att jag föredrar om människor använder första eller andra sättet. Nu blir det inte bättre av att jag inte har så mycket tålamod med människor. Helt annan sak när det kommer till djur.

När jag skaffar en ny kamera brukar jag börja med att testa den inne och i trädgården så att jag lär känna den och hur man ändrar inställningar. Så gör inte min sambo... Han köpte en ny (beg) kamera för någon vecka sedan. Det har resulterat i att jag och Freyja får stå och vänta varje gång sambon hittar något han vill fota under promenaderna. Freyja har lite mer tålamod än mig när det gäller att vänta.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar