söndag 4 oktober 2015

Så var den borta

Flugan har inget med inlägget att göra men en fluga kan man alltid visa upp.
Det som nu är borta är hundarnas hemsida, det är inget tecken på att jag kommer att radera den här bloggen. Utan det var helt enkelt så att jag tänkte ändra om lite på hemsidan och eftersom jag är trött i huvudet så blev det lite fel och jag kände inte för att lägga tid på att fixa till det utan valde att radera hela hemsidan istället. Jag orkade inte bry mig om att flytta med alla länkar hit från hemsidan så om någon nu upptäcker att jag inte längre länkar till dem så är det bara att höra av sig så fixar jag det. Känns även lite smidigare att bara ha bloggen att uppdatera om det är något speciellt.

3 kommentarer:

  1. Jag satt å min sida och byggde ihop en liten meny (via en gratissite) till min hemsida, tänkte inte ha så mycket där men kunde inte motstå pysslet när jag hade aptråkigt i helgen. Det räcker ju bra med en blogg annars, jag har skam till sägandes inte varit inne på Lexus och Freyjas hemsida. *skäms lite*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hemsidan har nog inte varit så välbesökt av någon, lite därför också som det kändes onödigt att ha den kvar.

      Radera
  2. Förr i världen (!) gick jag in där då och då och gick till bloggen den vägen för att få se lite fina foton. ;) Men nu använder jag Bloglovin' och kan nog knappt några bloggadresser längre (och sparar inte under Favoriter). Lustigt hur snabbt ens internetanvändande kan ändras.

    SvaraRadera