tisdag 17 april 2012

Promenad avklarad

Snön föll på oss men det var ändå skönt att vara ute och få lite luft. Inga djur syntes till om jag bortser från Yana och Freyja.
Jag anade att det skulle vara lite halt på ställena var snön hade fallit på trädrötter och grenar som ligger på marken så kameran fick bli kvar hemma. Mobilen har jag blivit bättre på att ta med mig för om jag skulle ramla och bryta ett ben kan det vara bra att kunna ringa efter hjälp.
Freyja smälter in riktigt bra i det torra gräset. Det är Yana som står på stubben.
När våren kommer blir skogsvägarna mjuka och körs lätt sönder så trafik på vägarna nu är mindre önskvärt. Själv tycker jag att det är rätt skönt att kunna promenera utan att fundera på om det ska komma en bil i full fart. Nu är det lugna hundar här och det ska jag utnyttja genom att plugga en stund

1 kommentar:

  1. Hua! Snöade en stund här med och det blev kaos på vägarna.

    SvaraRadera