onsdag 2 augusti 2017

Trött

Fånigt nog så var jag väldigt trött på fm och enda anledningen till det var att jag lade spår igår och gick ett. Nu anser jag att det var värt det men det är värdelöst att bli så trött av att göra så lite. I dag var det dags för Freyja att gå sitt spår. Varför jag fotade spårstarten vet jag inte riktigt men så här såg den ut.
Några bilder blev det på Freyja medan hon spårade.
Hon fick jobba på rätt bra i spåret och några gånger blev det tapp men hon löste det själv. Det är nog en av fördelarna med bayrare, de ger sig inte utan jobbar på till problemet är löst. Efter en stund tog hon sig fram till spårslutet och då blev det lek med klöv.

Lexus borde egentligen fått en spår även idag men jag orkade inte. Istället så fick han leta leksak i ljungen.
Så avslutar jag med en bild på två jordgubbar. Vi har två olika sorter, ena sorten är normala jordgubbar och den andra är en sort med stora jordgubbar. Känns lite onödigt att skriva vilken som är vilken.

2 kommentarer:

  1. OMFG! Innan jag läste att det var en klöv så trodde jag att det var en tjock råtta eller en lämmel eller något liknande! :D

    SvaraRadera