måndag 31 juli 2017

Lite dubbelt

Jag är trött idag så jag roade mig ett tag med att titta tillbaka i den här bloggen. Det är roligt att bli påmind om allt jag gjort med hundarna genom åren och det är kul att se bilder på Toker och läsa om funderingar jag haft i träningen av Toker och Lexus. Något som inte är lika roligt är att bli påmind om hur mycket jag orkade förr. Det blir så otroligt tydligt när jag ser tillbaka på hur det var för några år sedan och tänker på vad jag orkar nu. Då och då känner jag att jag borde kontakta läkaren här och säga åt dem att skicka remiss till Uppsala igen. Sedan inser jag att nej jag har ingen lust att vara inlagd en vecka och bli utsatt för smärtsamma experiment/undersökningar (same shit different names). Utan att genomföra undersökningarna går det inte att veta om det ens går att operera mig och om det inte går att göra det får jag ändå fortsätta som nu med att ta medicin två gånger per dag för att ens fungerar hyfsat.
Det blir tre bilder från trädgården idag. Dagens skörd av jordgubbar och opiumvallmon som blommar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar