onsdag 30 december 2015

Från konstant uppvarvad till sansad

Nu skulle man kunna tro att rubriken syftar på Lexus men så är det inte utan rubriken syftar på mig. Jag mår så mycket bättre av medicinen jag tar nu. Den påverkar felet på mina binjurar på ett annat sätt än medicinen jag tog tidigare. Så om det var den förra medicinen som gjorde mig uppvarvad eller felet vet jag inte.
Jag var lite naiv för jag trodde att mitt uppvarvade tillstånd bara påverkade mig. Att det inte var så har jag kunnat konstatera de senaste dagarna. I takt med att jag blivit mer som mig själv så har även hundarna förändrats. Båda är mer livliga ute och Lexus framförallt har kommit mer till ro inne

3 kommentarer:

  1. Jag tänker alltid på Sol/Reyna från forumet när det gäller en hundägares välmående/ohälsa och hundarnas symbios med dem - Sols Qessie gick på utredning för sin mage och den var totalkraschad mest jämt oavsett foder, men så småningom kopplade Sol att det var Qessies reaktion på att Sol själv mådde piss med stress, depression och dåligt förhållande. När Sol kom tillrätta i livet så började Qessie också att må magiskt bättre. Jag är superglad för att du och hundarna mår bättre nu. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nästan skumt hur mycket ägarens mående påverkar hunden

      Radera
    2. Vi lever i symbios mycket mer än man ofta tror, till och med som erfaren hundägare.

      Radera