torsdag 9 april 2015

Mycket ljud

Många fåglar har återvänt och det är fullt med ljud bara man går utanför dörren. Tranorna hörs tyvärr utan att man behöver öppna dörren men man blir van efter ett tag.
Nu var jag lat och fotade genom fönstret så bilden blev inte så bra som den hade kunnat bli.
Idag har jag och Lexus tränat lite och under vintern verkar det som om en del saker har fallit i glömska hos herrn. Nu är inte det konstigt eftersom träningen blir väldigt sporadisk och det är synd. Jag tycker att det är lättare att träna ordentligt om man tränar inför en tävling och jag är övertygad om att han skulle kunna bli tävlingsklar på några veckor om jag hade orkat träna honom ordentligt. Men nu är det som det är

1 kommentar:

  1. Fint med tranor men kanske inte så roligt om de hörs hela tiden.
    Hoppas att du får mer energi med våren så att ni kan träna lite mer, men han överlever gott som det är. :-)

    SvaraRadera