fredag 6 mars 2015

Veckans fynd

Jag har funderat ett tag på att skaffa ett dragbälte/hundförarbälte men priserna har avskräckt mig ordentligt. Jag har inte känt att jag har 500kr att lägga på det helt enkelt. Anledningen att jag har funderat på att skaffa ett är flera. Känns som ett bra sätt att variera promenader, smidigt om jag vill fota men inte ha hunden lös, osv. Ett bälte som jag har funderat lite extra på är jägarens dragbälte. Det hade fått bra omdömen på olika ställen och verkade vara hållbart. Enda problemet var priset, runt 400 kändes också för dyrt för något som jag inte vet hur mycket jag kommer att använda. Jag har haft lite koll på tradera efter dragbälten och i veckan hade jag tur. Det var en som sålde jägarens dragbälte och det blev så att jag köpte den för 100kr +frakt. Idag dök den upp i brevlådan och den ser inte ens använd ut

2 kommentarer:

  1. Vad roligt, hoppas det är bra! (Det där är ju utrustning jag önskar att jag "behövde". ;) )

    SvaraRadera
  2. Verkligen ett fynd, grattis!

    SvaraRadera