lördag 24 januari 2015

Så var den dryga tiden här igen

Det var inte direkt en överraskning när jag såg några bloddroppar på golvet igår. Jag visste att Freyja skulle börja löpa snart och nu tyckte hon att det var dags. Hade jag fått önska så skulle hon löpa ca en gång per år men tydligen så är det inte upp till mig att besluta om sådant. Nu ska jag nog inte klaga allt för mycket eftersom Lexus bara blir jobbig under höglöpet. Lite drygt tycker jag dock att det är att behöva torka golven ofta och tvätta hundfiltar men så är det att ha tik. Ska ta och öka på Lexus matransoner nu så att han inte blir allt för mager. Under höglöpet så äter han inte lika bra och förbränner helt klart mer så han kan gärna ha lite extra hull då

1 kommentar:

  1. Hoppas att veckorna går fort nu och att höglöpet blir kort.

    SvaraRadera