fredag 10 oktober 2014

Trött dag

Idag blir det inte mycket gjort för energin är slut. Jag är dum på så sätt att när jag har en dag när jag är piggare så gör jag för mycket och sedan orkar jag inte göra något dagen efter. Nu beror det mycket på att jag inte har lyckats vänja mig vid att göra så lite. En bra dag orkar jag med ca 2 promenader och lite lek/träning med hundarna. Det är verkligen inget att jubla över men så ser verkligheten ut. Skulle gissa att jag under de senaste 6mån har lagat mat mindre än 10 gånger. Sambon är med andra ord den som får göra det mesta och det är givetvis inte rättvist. Jag önskar mig verkligen mer energi snart

1 kommentar:

  1. Det tog mig väldigt lång tid för mig att vänja mig vid att inte ha någon energi alls, åtminstone känns det så fortfarande - jag hade så mycket energi i 25 år, det tog mig nästan 15 år att acceptera denna orkeslöshet. Jag säger självklart inte att du alltid kommer att känna dig så, bara att det tar tid att vänja sig. Man vill så mycket men orkar så lite. Jag är likadan som du är nu, fortfarande - har jag en bra dag kör jag på i 180 och så är jag utmattad i flera dagar efteråt. Kram på dig, hoppas du får mer energi snart.

    SvaraRadera