söndag 2 mars 2014

En paus

Idag var det dåligt med mitt tålamod. Jag kände uppriktigt sagt mest för att stå och dunka mitt huvud i en vägg och Lexus skulle jag ha sålt för en femma. Dagar som det här är det fantastiskt bra att jag har en sambo som då är snäll och tar med sig alla tre hundarna ut på en lång promenad. Att få en paus i några timmar är guld värt. Jag passade på att lyssna på musik onödigt högt och bara lata mig. Sen kom sambon hem med mina favorit hundar och jag hade lust och ork att leka med alla tre i trädgården.
Inte i trädgården

Från igår
Lexus har varit mer sansad idag så det går åt rätt håll

1 kommentar:

  1. Åh vad bra att du har din sambo, räddaren i nöden där så att du fick vila dig lite. Härligt att det räckte med några timmar för att ladda om batterierna lite. :-)

    SvaraRadera